Followers

Thursday, April 15, 2010

HASIL RONDAAN KE KEDAI PERABOT BAHAGIA

Biasalah bila tibanya hari minggu...punggung rasa panas je duduk kat rumah.
Mana nak pergi ye...
Destinasinya...
KEDAI PERABOT BAHAGIA.
Kebetulan ada pulak offer
tak sahlah kalau pulang tangan kosong....
dan akhirnya inilah yang aku bawa pulang.


Dah lama dah kenen-kenen kerusi ni ngan cik abang.
Akhirnya dapat juga walaupun sendiri yang bayar hehehe.
Entah kena ke tak ngan konsep english aku ni...
Ada sesiapa boleh bagi cadangan tak camana nak bagi
nampak ke `englisan' kat area ni...
dekat kerusi merah yang nampak sikit tu
ada benda alah ni

1 comments:

marsya said...

Cuba letak cushion kat kerusi merah tu..tak pun pakaikan sarung separuh...ni cadangan sya jek..hehe...

Post a Comment