Followers

Thursday, May 13, 2010

RONDA-RONDA KK HOME DECO

Dah namanya ronda-ronda
tak bolehlah nak beli barang banyak-banyak.
Ini jelah barangnya ya..
Layan...

Bekas ni tak tau lagi nak letak mana
rasanya letakkat office pun ok jugak kan
buat tempat letak klip ke...
Bunga kecik-kecik ni ingatnya nak letak kat dapur..
yang dekat-dekat dengan singki tu.
Nampak macam hidup je bunga ni kan...
walaupun sebenarnya bunga plastik aje...

2 comments:

Ozone1505 said...

bestnye org ade rumah sendiri kan? bilalah saya nak beli rumah sendiri..

zures said...

Ozone 1505...Insyaallah..lama-lama dapatlah tu. Akak pun dulu fikir jugak nak beli rumah tapi akhirnya dapat juga...Alhamdulillah.

Post a Comment