Followers

Wednesday, June 30, 2010

IDEA UTK ENGLISH DEKO

Tak habis-habis lagi persiapan untuk raya.
Hari ini mummy nak berkongsi idea lak camana nak
buat english deko. Ini bukan rumah mummy tau...mummy dapat dari
web gak. Sekurang-kurangnya boleh dijadikan idea untuk
menghias.

Cantik kan...sweet sangat.

Kalaulah dapur mummy macam ni...
takut nak guna..

cantiknyer...


kotak ni dah lama mummy cari...
cuma belum beli hehehe


3 comments:

maz said...

Slm knjungan bls zures..mksih ye sdi sngah dpur kcik kita tu..waaa memang CANTIKKK..kita pun suke english stail ni..jmput la slalu ye..kita link zures jgk..

zures said...

Maz..terimakasih singgah dan link zures. Insyaallah nanti zures akan selalu jenguk blog maz ye.

:: Mikhaeyl & Rafaeyl :: said...

mummy.. deco cam gambar kat atas ni mmg cantik.. tp kalu ada anak kecik yg baru belajar menakal cam anak dyhea ni... hancur jadi nyer.. hahaha

Post a Comment