Tuesday, June 22, 2010

PRODUK BARU VANTAGE

Sekarang Vantage dah banyak mengeluarkan perabut rumah lak.
Tadi sempat aku usha-usha katalog online vantage...
memang cantik. Harganya pun boleh tahan. Cuma satu yang menjadi kegusaran
adalah warna fabriknya yang putih itu. Dahlah kat rumah aku tu
ramai askar...aduyai..boleh menangis aku seandainya
air milo tertumpah di atasnya. Pernah juga aku terdengar yang kain dari vantage
ni jenis yang tak terus resat air...atau macam tulah. Aku kurang pasti.
Sesiapa yang tahu tentang fabrik vantage ni tolong bagitahu ye.
Sila lah ye jamu mata...
raya dah nak dekat ni..
(psssttt....aku bukan dealer vantage)
sesajer je...






No comments:

Post a Comment

Terima Kasih.

Mana Satu Pilihan Kalbu

Seperti yang kita tahu bahawa Kereta Myvi Baru telah pun dilancarkan pada 16 November 2017 yang lepas. Menarik bukan??? Pasti ramai yang ...