Followers

Thursday, August 19, 2010

Country French Living Room

Petang-petang mesti mata masing-masing dah layu kan. So apalagi
jom kita cuci-cuci mata dengan deko menarik ini.

Gaya country memang sejuk mata memandang.


Warna yang sepadan...

Kenapa rumah mummy bila letak macam ni rasa macam serabut je
tapi bila tengok kat tv ke macam cantik lak...adesss

Kerusi ni apa nama dia ek...spesen dengan
wingchair kan...ke memang wingchair???
Dapat yang macam ni memangla mummy puas hati.
Kalau nak tengok idea2 menarik lagi silalah ke sini ye.

1 comments:

Ogy said...

salam..hari2 masuk blog kak zu..tp sebab shoutbox dh kena blog takleh nk tgglkan jejak..huhuh

Post a Comment