Followers

Monday, August 9, 2010

SIAPA KATA PUTIH TAK MENARIK?

Siapa yang berani kata perabut putih tak menarik?...
Tidak sama sekali ye...mummy cukup suka sekali perabut putih ni.
Selain menampakkan rumah yang lapang dan selesa,
perabut putih boleh memberi ketenangan.
Lihatlah gambar di bawah...cantiknya...
Cuma bagi sesiapa yang ada anak kecil kenalah
berhati-hati dan ajar mereka cara berdisiplin.
Makan kat meja makan tau...jangan makan atas sofa yang gebu ni...
huhuhu





gambar dipetik dari http://www.inthefunlane.com

5 comments:

aku_gayahspears said...

wah..mg cantek sgt2.. gayah pon suke ala2 inggeris gtu..

aku_gayahspears said...

wah..mg cantek sgt2.. gayah pon suke ala2 inggeris gtu..

zures said...

gayah....gaya english memang cantik. Akak memang minat...tapi takdelah minat yang banyak2 barang tu sebab akak bukan jenis rajin sangat. Takde masa nak lap2...

maz said...

salam zures..cantiknyeeeee..umah sapa tu..klu umah kita wrna ptih ni..tahan 3 hri je la kut..pastu brtukar jdi wrna kelabu..hahaha..

Ogy said...

dtg nk klik tp asek tidoo je nuffy akak ni...hik2..cer kejut dia sket..

Post a Comment