Followers

Thursday, September 2, 2010

MUSIM KUIH RAYA PULA

Inilah antara kuih-kuih yang mummy oder.
Sorry nama kuih serius mummy tak ingat sebab
masa nak oder tu pakai tanda je dekat borang yang dah
disediakan. Apa yang mummy tau kuih-kuih ni adalah
kuih favourite mummy. Tiap-tiap tahun mesti oder.
Tapi biasalah tiap-tiap tahun harganya pasti berbeza.
Makin naik ye...bukan makin turun begitu juga dengan
saiz kuihnya makin kecil...adess...
Bila agaknya mummy nak belajar buat kuih ni ye..

Banyak ni pun dah seratus lebih...


Yang purple tu tart blueberry kalau tak silap.


Kuih ni rasa oren...sedap...

6 comments:

ribena.illina said...

bena nak wat biskut konflake coklate..heeee~

Almy said...

mengapa aku sering di uji dengan pelbagai dugaan bila berblog ini..mampukah aku tahan puasa aku ni melihat setiap makanan dihadapan ku...

zures said...

ribena....mmmm mummy suke sangat biskut konflake...

zures said...

Almy...sabar ye...teringat anak-anak mummy asyikla dok belek kuih raya tu...

Ogy said...

kuih yg atas tu mcm kuih g...ehehee

Azwan Ismail said...

kuih yg atas tu faberet sy..huhu sedap sqali :)

Post a Comment