Followers

Wednesday, September 29, 2010

Satu-satunya...

Satu-satunya gambar masa raya hari tu.
Muka masing-masing sedih sebab tak balik kampung.

Baju pun dah tak ada sedondon dah. Anak-anak takmo baju sama.
Payah betul bila tak faham citarasa ibu.


Satu-satunya kuih yang mummy buat masa raya.
Yang lain semua tunjuk-tunjuk je.
Inilah juga satu-satunya kuih yang cepat habis.



Satu-satunya gambar juadah...
Entah apa fesyen ambil gambar macam ni pun tak tau.
Ini kerja si kakak la ni..mummy suruh ambil gambar juadah tu...
tengok-tengok gambar bekas nye saja yang diambil.
Nasib baik bekas lawa la jugak hik...hik...hik...

Itulah dia kisah satu-satunya hari ini. Buat suspen je kan.
Jumpa lagi...hari ni mummy mc lagi 2 hari..
sempat godek-godek tenet ni...

0 comments:

Post a Comment