Followers

Thursday, July 29, 2010

TABLE LAMP LAGI...


Mummy ni memang minat betul kumpul table lamp.
Ni booking lagi table lamp kat kedai blogger.
Cadangnya table lamp ni nak letak kat bilik mummy yang memang
togel je nampaknya. Harap-harap cantiklah ye...
Sesapa nak oder table lamp ni bolehlah ke
blog ni ye...EnglishDecoMania

Tuesday, July 27, 2010

JALAN-JALAN RUMAH BARU SAHABAT LAMA

Rumah sahabat mummy ye...bukan rumah mummy.
Rumah mummy rumah teres aje hik..hik..hik...
Mengikut sahabat mummy rumah ni baru sahaja sipa pembinaannya.
Belum ada isi lagi..masih kosong.
Kalau dapat di englishkan ni mesti bestkan.
Tengok langsir dah adalah unsun-unsur english.
Nanti mummy uploadkan gambar ye bila dah penuh berisi.
Layan jelah gambar ni dulu...



Friday, July 23, 2010



Thursday, July 22, 2010


glitter-graphics.com

Monday, July 19, 2010

BARANG BARU....

Dah lama tak mengoder barang online ni.
Hari ni oder lagi barang yang sememangnya dah lama
mummy cari.

Tengok kat bawah tu. Ada offer tau.
Pada sesiapa yang nak oder barang macam mummy ni
kliklah kat blog NS Deco ye.


Huh tak sabar nak tengok barang baru...


Wednesday, July 14, 2010

ROMATIC DECORATIONS

LAYAN JELAH GAMBAR-GAMBAR YA..