Followers

Thursday, August 19, 2010

Country French Living Room

Petang-petang mesti mata masing-masing dah layu kan. So apalagi
jom kita cuci-cuci mata dengan deko menarik ini.

Gaya country memang sejuk mata memandang.


Warna yang sepadan...

Kenapa rumah mummy bila letak macam ni rasa macam serabut je
tapi bila tengok kat tv ke macam cantik lak...adesss

Kerusi ni apa nama dia ek...spesen dengan
wingchair kan...ke memang wingchair???
Dapat yang macam ni memangla mummy puas hati.
Kalau nak tengok idea2 menarik lagi silalah ke sini ye.

Monday, August 9, 2010

SIAPA KATA PUTIH TAK MENARIK?

Siapa yang berani kata perabut putih tak menarik?...
Tidak sama sekali ye...mummy cukup suka sekali perabut putih ni.
Selain menampakkan rumah yang lapang dan selesa,
perabut putih boleh memberi ketenangan.
Lihatlah gambar di bawah...cantiknya...
Cuma bagi sesiapa yang ada anak kecil kenalah
berhati-hati dan ajar mereka cara berdisiplin.
Makan kat meja makan tau...jangan makan atas sofa yang gebu ni...
huhuhu





gambar dipetik dari http://www.inthefunlane.com

Thursday, August 5, 2010

Creative & Beautiful Roses

Kreatif sangat-sangatkan.
Bagi sesiapa yang pandai melukis bolehlah ambil idea ni.
Mummy ni tangan keras sangat. Dah tak mampu nak buat dah.
Setakat tampal decal bolehlah hik...hik...hik.
Lagipun mummy tak ada bakat walaupun hati memang
berbunga-bunga sangat untuk memilikinya.




Gambar dari blog Vintage Rose Collection.