Followers

Wednesday, May 4, 2011

JALAN-JALAN CUCI MATA


Kisah cuti hari pekerja hari tu...walaupun dah beberapa hari berlalu
mummy nak kongsi juga...manalah tahu kut ada kawan-kawan mummy
yang sedang berangan-angan kan...

Alaaaa bukan apa pun alkisahnya pada mulanya konon-konon jalan-jalan
nak cuci mata. Cuti 3 hari yang mana kampung dekat tu bolehla balik kampung.
Mummy ni pula kalau setakat cuti 3 hari nak balik kampung memangla
tak berbaloi....buat penat badan je kata orang. So hari tu daripada melangut je
kat rumah mummy ajaklah cik abang pg jalan-jalan survey sofa.
Bukan nak beli saja survey dulu...sofa mummy pun dah 20 tahun dah
usianya....adesss kalau orang lain rasanya dah 2, 3 kali tukar dah tu.

Tempat yang di tuju adalah Pusat Perabut Bahagia.

Ni dia mummy tempekkan gambar2 dia.
Harganya memang berpatutanlah...
Tengok coffe table tu cantik kan?
Tapi rumah mummy tak boleh sebab ruang tamunya cinonit aje..

Sofa yang ni mummy berkenan...
Berkenan je...

Tapi yang merah ni lagi memikatlah...
Sofa dari Casa Italy...memang mummy suka sangat-sangat.
Duduk pun selesa...harganya 5K++
Berangan nak beli yang ni...sebab saiznya pun tak besar sangat.
Agak2 sesuai tak ngan english deko..???
haishhh
Dah namanya keluar tak sah kalau tak beli...
penyudahnya...daripada balik tangan kosong
mummy beli juga kusi ni...
lounge set ni siap dgn meja bulat...
ntah apa nak jadi ngan rumah mummy dah jadi cacamarba...
Almari putih...kusi cokelat....
Hahaha jangan ketawa ye...
inilah rumah ku syurga ku...

3 comments:

Mama Gee said...

wahh dh jadi cam hotel...hehehe...
akak..sofa merah tu leh je dienglishkan...letaklah cushion kecik2 corak bunga2 english....simple but nice...masih ada sentuhan english..

zures said...

Mama Gee...tq coz bagi pendapat. Mula-mula takut gak nak beli tapi betul juga kata gee tu...thanks ye..

kakyon said...

suka sopa coklat tu.sejak semenjak ni suka kaler yg coklat2 gitu..:)

Post a Comment