Followers

Monday, June 20, 2011

MAKEOVER FRAME GAMBAR

Dah takde kerja nak dibuat so
terlintas pula di hati nak makeover frame-frame
yang ada kat rumah ni. Sebenarnya frame ni dah lama
mummy beli dan dah lama juga terlekat di dinding rumah ni.
Masa mula-mula beli dulu kononnya nak cat warna putih...tetapi
akibat asyik bertangguh je nak beli cat so pakai jelah cat yang mana ada.

Cat Jotun lebihan masa cat dinding rumah dulu.
Dah nak expired dah kut....


Cat pakai berus lukisan anak je....berus cat dah kena buang.

In progress...
Sebelum


Selepas....masih comot belum bersihkan lagi..

Gambar tak berapa elok...

3 comments:

Zaira said...

hasil hiasan dinding yg cantik :)

Mama Gee said...

ingat nk cat putih kak?
tp gambar roses tu lawooo
riben pun lawoo

azlina said...

cantik sesuai dgn warna frem dan reben

Post a Comment