Followers

Thursday, September 8, 2011

Deko Rumah Kat Kampung

Selamat Datang...

Antara deko rumah kat kampung.
Rumah ni dah jadi rumah adik mummy.
Arwah mak dan ayah dah amanahkan rumah ni
untuk dia. Di sinilah tempat kami semua berkumpul
tatkala balik kampung. Di sini terlalu banyak kenangan.
Mummy membesar di rumah ni...ayah, mak, nenek dan
abang ipar juga pergi di rumah ni...

Terimakasih buat adik mummy tersayang
sebab berjaya menjaga rumah ni sebaik yang mungkin.

Meja konsol

Ruang tamu 1

Sudut sebelah tangga

Sudut bacaan


Ruang tamu 2...

Itu je ye...nanti sambung lagi...gambar juadah ke ape tak sempat nak
ambil gambar...

8 comments:

Amie said...

Selamat hari raya... lawa deko rumah kat kampung tu...

zures said...

Amie...thanks...itu semua hasil kerja keras adik mummy yang menjaga rumah tu....Selamat hari raya juga...maaf zahir dan batin ye..

Mama Gee said...

cantiklah mammy kaler cat kt belakang tu...mcm pink peach gitu...

kakngah said...

sape kata rmh kampung xblh deco english style... sudah terbukti.

zures said...

Mama Gee...betullah kaler peach seakan-akan pink sikit. Memang sejuk je mata memandang...

zures said...

Kakngah...english style tak kisah pun kat mana-mana kan...asalkan pandai menggayakan dan tak serabut sangat...

syariza09 said...

cantik, simple, sejuk jer mata nengoknya

ameris said...

so sweet. english style...kt mana2 pn bole.

Post a Comment