Followers

Thursday, July 28, 2011

Projek Pemutihan


Ada yang terperanjat ke dengan tajuk di atas tu.
Jangan takut ye....andai ada PATI kat sini
mummy bukan buat projek pemutihan yang itu,
mummy buat ni projek pemutihan untuk perabut mummy.
Dah boring dah meja konsol ni warna cokelat nak tukar pula
jadi putih. Suruh mr. hubby p beli cat n berus.
Mula-mula mummy ingatkan kerja mengecat ni semudah yang dilihat....
tapi bila dah buat sendiri..baru tau..


Meja konsol mummy sebelum di makeover

Dah alihkan barang2...bersiap utk dimakeover...

sebahagian kakinya...

dah siap lapisan pertama...aduhhhh memang
memenatkan...

Akhirnya...taraaaa padankan dengan cermin
yang dah lama mummy beli...
yang penting mr. hubby puji...katanya baru nampak rupa meja..
kalau tak rasa gelap je dalam rumah.....
hahaha beli jiwa la tu...

Friday, July 22, 2011

Ilham deko

Sekarang ni mummy memang ketandusan idea nak
bercerita. So cuci mata je ye...
Sambil-sambil tu bolehla cedok-cedok idea untuk cantikkan
rumah masing-masing. Bolehla buat persiapan untuk raya nanti.





Thursday, July 21, 2011

Jemput Minum...





Monday, July 11, 2011

CUCI MATA




Thursday, July 7, 2011

DEKO LILIN

Macam-macam boleh buat kalau kreatif.




Cantikkan....