Followers

Monday, January 30, 2012

Teapot Dah Sampai...

Layan gambar jelah ek...



Jangan tanya cawannya ya...sebab mummy cuma beli teapot aje...cawan belum dijual lagi...

Monday, January 23, 2012

Makeover kettle

Adess susah betul nak upload gambar guna bb ni. Tak berjaya nampaknya nak upload gambar. Lain kali mummy upload yer.


Huh payah tul....ni sambungannya ya...kettle yang hampir menjadi bahan buangan telah dimakeover dan dijadikan tempat letak bunga...
Baru-baru nak belajar melukis ni....jangan marah...lebah pun kaku je nampaknya...






Friday, January 20, 2012

Giler Polkadot La Pulak!!!

Cantikkan....
mummy tak oder yang ni...
lain sikit tunggu dah dapat nanti mummy upload ye...


musim polkadot ni...tudung pun polkadot juga...

Thursday, January 5, 2012

Suka Bekas Air ni....

Mummy tengok bekas air ni dari blog minah saleh ni klik sini
memang cantik dan dah lama mummy cari...
Ada sapa-sapa tak yang jual benda ni???


Siap ada bunga-bunga lagi...
cantiknya...