Followers

Tuesday, May 15, 2012

Great Idea...

Mummy dapat ni dari fb.
Suka dengan idea ni...so bolehlah dikongsikan bersama.


Another "why didn't I think of this" idea

Wednesday, May 9, 2012

Kepala Langsir Ku

Tempah jangan tak tempah.
Hari ni mummy tempah kepala langsir idaman hati huhuhu.
Dah lama mencari baru sekarang mendapat.

Gambar hanya sebagai contoh ye
ini bukan kepala langsir tapi sarung sofa rasanya.
Kepala langsir mummy pun akan jadi tingkat2 macam ni la.

Akan datang nak oder yang ni pulak...

Meja bulat ni pun cantik jugak....aishhh

Bagi sapa2 yang nak tempah blhlah berkunjung ke fb Hias decor ye...
Gambar2 dipetik dari fb Hias decor.

Tuesday, May 8, 2012

DIY LA PULA...


Nak tahu apa mummy buat dengan duit tunggakan yang mummy dapat???
hahaha ni dia...mummy beli mesin jahit singer...
murah je...tapi bebaloi la kan...
walaupun mummy tak pandai menjahit...
at least jahitan lurus tu dah memadai hehehe


Ini dia hasil diy mummy yang pertama.
Xde niat pun nak buat baju dengan mesin jahit ni...
nak belajar pun rasanya dah padan ngan usia...
sekadar buat tampal lencana anak okla...
sekarang ni tampal lencana pun mahal gak tau...

hasilku ditengah malam...

Thursday, May 3, 2012

Rumah pun nak polkadot....


Cantik tak???? memang cantikkan...
mummy suka sangat.
Agak-agak kalau mummy nak cat rumah macam ni boleh tak?
Takut di gelak kat orang nanti...