Followers

Sunday, December 23, 2012

Deko lama....

Bila tengok deko deko lama ni seronok juga. Ingat lg masa gambar ni diambil...mummy baru je pindah rumah dan baru mula berjinak-jinak dengan english deko yang sememangnya mummy minat. Masa mula2 masuk rumah...deko pakai apa yg ada je....sekadar beli apa yang patut je...takmo membazirlah katakan....

Saturday, December 1, 2012

Di sudut jendela ku...


Nak tau cerita disebalik 2 buah kerusi ni????
Hahaha  wat gempak je kan mummy ni. Tak tau lah apa nasib
2 buah kerusi ni...ini dah kali ke berapa ia dipindahkan. Kejap 
Kat bawah kejap kat atas...
Kejap kat luar kejap kat bilik..
Cik hubby pn dh tak komen apa2 lagi....dah sedia maklum agaknya  akan perangai sang isteri...
Hanya orang2 yang sehaluan dengan mummy sahaja yang tahu perasaan tu...
Hai 2 buah kerusi....harap2 lamalah
Ko duduk kat sini ye...