Followers

Thursday, January 27, 2011

SALAM PAGI KHAMIS


Hari ni saja nak berkongsi sedikit koleksi seciput mummy.
Mungkin sebelum ni dah ada namun dalam
posisi yang berlainan. Rumah mummy ni memang
sentiasa berubah....sampai cik abang pun dah xleh kata apa...


Meja konsol yang cinonit hehehe
nak putihkan tapi tak sampai hati dan
takut nyesal lak...
Antara gantungan frame gambar keluarga.
Beli kat kedai 2 hggt je hehehe.


Antara koleksi vantage yang dah old fesyen...
ahak...xperlah...asik nak kejar fesyen baru tak larat lak
poket rasanya...

Koleksi campur-campur...hahaha


Almari putih...yang beli memang dah putih...
Itu jelah pun yang ada kat rumah mummy ni.
Takde yang istimewa pun...
namun yang nyata
RUMAH KU ADALAH SYURGA KU

4 comments:

Ogy said...

samalah kak...meja koncol g tu rs nk putihkan..tp takutnyesal..maklumlah jati...huhu syg lak...tp teringin nk putihkan dia..hehe

zures said...

Ogy...tulah bila tgk geram je nak putihkan...

Nursyafika Asma said...

akak duk shah alam kn...kedai 2ringgit tu ktne ye

zures said...

Nursyafika Asma...sorryla dulu kedai tu kat seksyen 18 shah alam tapi sekarang kedai tu dah tutup tak tau pindah kat mana...

Post a Comment