Thursday, November 24, 2011

Yang Cantik

Cantik rumah cik Pnut Syafinaz ni...
mummy suka sangat tengok yang simple2 macam ni..













Thursday, November 10, 2011

JOM PAKAT-PAKAT JOIN GA...

GA dari blog Hobby and Theraphy...

Mummy ni sebenarnya agak malas nak join GA ni...boleh dikatakan memang jaranglah...
tapi disebabkan kali ini hadiahnya agak menarik perhatian mummy so apa lagi tak nak lepaskan peluang!!!!

Giler tak nak join...hadiah barang deko kau....


Hadiah Pertama - Jam Meja Vantage

Hadiah Kedua - Teko dari KK Home Deco

Hadiah Ketiga - Oval Plate

So kepada kawan-kawan yang berminat...jomlah kita memeriahkan
sessi GA ni yer...
tapi sebelum tu kenalah memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan...
Sebarang maklumat di blog Hobby and Theraphy

Tuesday, November 1, 2011

suka sangat

Yang putih ni mummy memang suka tengok je...
nak guna serba putih kat rumah mummy memang payahla...
sebabnya anak-anak mummy tengah lasak...
alamatnya kalau guna putih sekejap je bertukar warna...


yang ni suka sebab kalernya yang lembut...
kenapa lah bilik air mat saleh ni semua cantik2....
semua gambar dari sini

Tahniah Adib Izzara

Alhamdulillah. Akhirnya seorang lagi artis telah selamat diijabkabulkan. Sekalung tahniah buat Adib dan Izzara Aisyah kerana dengan rasmi...