Thursday, May 20, 2010

KOLEKSI IDAMAN AKU PART 1

Inilah dia koleksi-koleksi idaman kalbu.
Segala jenis Portmeiron cantik je pada pandangan mata ku.
Bilalah agaknya baru dapat memilikinya.
Setahun ke...dua tahun ke...entahlah...

Gambar ni dari blog
Kalau ada sesiapa yang beli bolehlah ke blog ni ye...

Portmeirion Varitions Wall Clock



Portmeirion Botanic Garden Casserole





Macam nilah hasilnya bila dah di displaykan.
Cantik bangeeet...

Oklah nanti zures tempek lagi gambar-gambar koleksi
idaman kalbu zures ye...part 2 lak.

Thursday, May 13, 2010

RONDA-RONDA KK HOME DECO

Dah namanya ronda-ronda
tak bolehlah nak beli barang banyak-banyak.
Ini jelah barangnya ya..
Layan...

Bekas ni tak tau lagi nak letak mana
rasanya letakkat office pun ok jugak kan
buat tempat letak klip ke...
Bunga kecik-kecik ni ingatnya nak letak kat dapur..
yang dekat-dekat dengan singki tu.
Nampak macam hidup je bunga ni kan...
walaupun sebenarnya bunga plastik aje...

Tahniah Adib Izzara

Alhamdulillah. Akhirnya seorang lagi artis telah selamat diijabkabulkan. Sekalung tahniah buat Adib dan Izzara Aisyah kerana dengan rasmi...