Monday, August 22, 2011

Ngoder Lagi

Salam pagi Isnin...
Bersiaran lagi ye...
Bekas kuih raya ni dah lama mummy idamkan. Jenis bunga royal garden.
Suka sangat ngan bunga ros halus-halus ni...


Oder online je...lagi pun bekas ni susah nak dapat stok...
kali ini mummy berjaya mendapatkannnya...
Insyaallah hari ini atau besok sampailah...
Erk...nak isi kuih apa ek...tahun ni mummy tak buat kuih
dan tak oder kuih pun...

Monday, August 15, 2011

Layan mata yang ngantuk...

Tengah-tengahari ni kalau dapat tidur atas katil ni mesti bestkan.
Layan mimpi-mimpi indah....aaahhhh



sumber sini

Tuesday, August 9, 2011

Pink Hijau

Tengok kerusi ni...teringat kat mama gee...
mama suka pink hijo kan...
ni mummy tempekkan gambar...
cuci mata yer...





sumber dr sini

Friday, August 5, 2011

Projek Pemutihan - Part II


Ingat lagi tak n3 mummy tentang makeover pintu almari antik tu???
Kalau tak ingat klik disini ye...Almari Antik
Hari ni mummy nak bagitahu almari mummy tu dah berubah wajah dah.
Telah dimakeoverkan lagi...
Apa-apa pun saksikanlah gambar ye...

cermin pintu yang dah rosak

Setelah dimakover

Sebelum makeover

Jumpa lagi...
Selamat berpuasa buat semua kawan-kawan maya...

Tahniah Adib Izzara

Alhamdulillah. Akhirnya seorang lagi artis telah selamat diijabkabulkan. Sekalung tahniah buat Adib dan Izzara Aisyah kerana dengan rasmi...