Monday, January 31, 2011

LARI SIKIT....DARI KONSEP...

Tolong Ingatkan Aku

Jangan disusun kata-kata penamat
jangan disebut baris ayat keramat
biar lenyap diserap sunyi
biar senyap yang tak menyepi

tolong ingatkan aku
kisah kau tersedar
dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
mari padamkan buku tiga lima
biar luka sembuh sendiri
biar lupa dimakan hari

tolong ingatkan aku
kisah kau tersedar
dengan saku penyeluk masa
kau dampingi aku
setiap detik jantungku berdetak
setiap nota jiwaku berlagu-lagu

bila marah merasuk minda
kecewa menyelubungi jiwa
aku lupa

tolong ingatkan aku
kisah ku tersedar
dengan kasih memeluk rasa
ku teringatkanmu
setiap detik jantungku berdetak
setiap nota jiwaku berlagu-lagu

tolong ingatkan aku kisah kita
tolong ingatkan aku
kisah ku tersedar
dengan kasih memeluk rasa

tolong ingatkan aku
kisah kita


(Mummy suka sangat lirik lagu ni)
tu yang mummy tempek kat sini.

Thursday, January 27, 2011

SALAM PAGI KHAMIS


Hari ni saja nak berkongsi sedikit koleksi seciput mummy.
Mungkin sebelum ni dah ada namun dalam
posisi yang berlainan. Rumah mummy ni memang
sentiasa berubah....sampai cik abang pun dah xleh kata apa...


Meja konsol yang cinonit hehehe
nak putihkan tapi tak sampai hati dan
takut nyesal lak...
Antara gantungan frame gambar keluarga.
Beli kat kedai 2 hggt je hehehe.


Antara koleksi vantage yang dah old fesyen...
ahak...xperlah...asik nak kejar fesyen baru tak larat lak
poket rasanya...

Koleksi campur-campur...hahaha


Almari putih...yang beli memang dah putih...
Itu jelah pun yang ada kat rumah mummy ni.
Takde yang istimewa pun...
namun yang nyata
RUMAH KU ADALAH SYURGA KU

Friday, January 14, 2011

SALAM JUMAAT

TIADA KATA SECANTIK BAHASA...
TIADA GAMBAR SEINDAH LUKISAN...
HAHAHA TAPI INI BUKAN LUKISAN YE...



ihsan gambar dr google

Wednesday, January 12, 2011

IDEA MERAH CETUS KEHANGATAN

Idea merah memang memukau.
So apalagi tengok gambar jelah....xde idea nak
cerita panjang-panjang.

















Sumber dari sini

Tahniah Adib Izzara

Alhamdulillah. Akhirnya seorang lagi artis telah selamat diijabkabulkan. Sekalung tahniah buat Adib dan Izzara Aisyah kerana dengan rasmi...