Tuesday, November 1, 2011

suka sangat

Yang putih ni mummy memang suka tengok je...
nak guna serba putih kat rumah mummy memang payahla...
sebabnya anak-anak mummy tengah lasak...
alamatnya kalau guna putih sekejap je bertukar warna...


yang ni suka sebab kalernya yang lembut...
kenapa lah bilik air mat saleh ni semua cantik2....
semua gambar dari sini

1 comment:

  1. Putih nampak sweet ja kan...klu letak decor apa2 pun mmg masuk...

    ReplyDelete

Terima Kasih.

Mana Satu Pilihan Kalbu

Seperti yang kita tahu bahawa Kereta Myvi Baru telah pun dilancarkan pada 16 November 2017 yang lepas. Menarik bukan??? Pasti ramai yang ...