Followers

Thursday, January 5, 2012

Suka Bekas Air ni....

Mummy tengok bekas air ni dari blog minah saleh ni klik sini
memang cantik dan dah lama mummy cari...
Ada sapa-sapa tak yang jual benda ni???


Siap ada bunga-bunga lagi...
cantiknya...

4 comments:

intancottage said...

salam,pernah dgar x syarikat mangkuk pinggan Menang glassware?balang air camgitu ada lebih kurang mcm yg ada lemon tu la.cari la.

zures said...

Intancotagge...thanks ye...memang mummy tau syarikat menang tu...tapi dia jual barang guna catalog kan...kat sini tak de pulak dealer dia. Xper nanti mummy cari ye...thanks sekali lg..

intancottage said...

saya sniri pun dealer sbenarnya,hi2..tp mslh penghantaran brg saya x brani jamin psal brg kaca kan.jd mummy kena cari yg on the spot .trus dr kdai.

Asma said...

Balang kaca tu ada jual kat mydin..tapi kecik sikit rasanya, kat parkson pon ada tapi material plastik

Post a Comment