Followers

Monday, July 2, 2012

Sejuk mata memandang

Dah lama mummy tak bersiarankan...
Blog mummy pun dah bersawang dah...
Hari ni mummy cuti kecemasan...badan rasa sakit-sakit
tu yang malas nak kerja...jadi ada masa sikit jenguk blog ni...
Anyway takde cerita baru sebenarnya...nak tempek gambar rumah pun
macam tu jugak...tiada perubahan pun...
so tengok jelah gambar rumah mem ni yang kaya dengan lace.
Sekarang ni peminat lace dah semakin ramai termasuklah
mummy sendiri...so boleh dijadikan panduan gambar ni...



Macamana pun putih2 ni merisaukan jugak kan...
Nak-nak kalo ada budak kecil...

3 comments:

inazamri said...

saya suka sgt ngan putih..tapi nak menjaganye tu yg susah.

zures said...

inazamri...putih memang sweetkan...mummy pun suka sebab rumah pun nampak lebih lapang dan tenang. Masalahnya nak menjaga je...tapi kenapa rumah orang putih tu tak kotor ek...

Mama Gee said...

hehe tak berani wo...yg takde anak kecik ni pun rs tak confident nk buat...

Post a Comment