Followers

Thursday, May 19, 2011

Saja-saja

Apa punya tajuklah kan...
Yelah saja-saja masa cuti hari wesak tu..
tak ada apa nak buat..so terlintas pula nak tukar langsir.
Langsir ni sebenarnya dah lama beli tetapi
memandangkan rod kat atas tu tak cukup untuk pasang kepala so
mummy biarkan saja di dalam plastik huhuhu.
Bila kerajinan dah datang...tak cukup aksesori pun boleh jadi...
tak perlu pasang kepala lah...pakai yang dua lapis ni je...
so begini lah jadinya...


Sorry gambar kena kabur-kaburkan sikit sebab banyak
anasir yang tak sepatutnya ada di sekeliling tu...
Gelap la pulak rasanya rumah mummy bila dah pasang langsir ni...
Haishh nak kena minta langsir baru lagi ke ni???

0 comments:

Post a Comment