Followers

Tuesday, October 11, 2011

Sarung Kurusi Meja Makan...



Mummy nak tanya ada tak kawan-kawan blogger yang ambil
tempahan buat sarung kerusi macam ni????
Mummy nak tempah untuk raya tahun depan.
Kalau ada boleh tinggalkan jejak kat sini ye.
Nanti mummy akan contact balik...

8 comments:

Salami Simon said...

Asalamualaikum Zures,
cantiknya.... kita pun terpikat tapi tak adalah pulak informasi tentang tempahan begini...sangat cantik!

Chempaqa said...

salam sis zures..tq sudi singgah blog Chemp...mmg cun sarung kerusi tuh..rase dulu chemp pnah tanya kat kedai elyza..140 satu...

Mama Gee said...

eh eh blog ni dah lain lah...sori lama tak masuk sini....Kak...g pun suka yg mcm ni...tp kalo yg bunga2 kurang sket...

Our Little Chateau said...

Assalamualaikum, saya paste blog ini kat blog saya yer...

azlina said...

cantik le sarung kosinya pink..pink berkenan akk

zures said...

Salami,Chempaqa, Mama Gee, Our little Chatueau dan azlina...thanks ye sebab berkunjung ke blog mummy.

Anonymous said...

menarik!

kisah aku said...

dah jumpa ke? nk gak mcm ni....

Post a Comment