Followers

Wednesday, September 3, 2014

TEMA TAHUN 2015 ADALAH BIRU....MAMPUKAH AKU???





Monday, June 17, 2013

Saje saje

Thursday, January 31, 2013

Cik polkadot

Dah lama tak update...tiba tiba hari berminat nak kongsi koleksi terbaru mummy...

Sunday, December 23, 2012

Deko lama....

Bila tengok deko deko lama ni seronok juga. Ingat lg masa gambar ni diambil...mummy baru je pindah rumah dan baru mula berjinak-jinak dengan english deko yang sememangnya mummy minat. Masa mula2 masuk rumah...deko pakai apa yg ada je....sekadar beli apa yang patut je...takmo membazirlah katakan....

Saturday, December 1, 2012

Di sudut jendela ku...


Nak tau cerita disebalik 2 buah kerusi ni????
Hahaha  wat gempak je kan mummy ni. Tak tau lah apa nasib
2 buah kerusi ni...ini dah kali ke berapa ia dipindahkan. Kejap 
Kat bawah kejap kat atas...
Kejap kat luar kejap kat bilik..
Cik hubby pn dh tak komen apa2 lagi....dah sedia maklum agaknya  akan perangai sang isteri...
Hanya orang2 yang sehaluan dengan mummy sahaja yang tahu perasaan tu...
Hai 2 buah kerusi....harap2 lamalah
Ko duduk kat sini ye...

Tuesday, November 13, 2012

Saja saja deko

 
Cuti sempena deepavali. Tak tahu apa nak buat...lap sana lap sini..
Alih sana alih sini....sikit-sikit je ekkk nanti semput...
HAPPY DEEPAVALI

Wednesday, November 7, 2012

Salam pagi rabu



Cantik tak gambar kat atas tu? Pada mummy memang cantik sebab ianya bertepatan dengan warna kasukaan  mummy. Çuma mummy masih belum ada keberanian je untuk mengaplikasikannya...takut tak kena dengan tema....Apa apapun mummy tetap suka...gambar ni dr majalah Anjung Seri Nov 2012. Sapa sapa nak beli boleh beli ye....dah ada dipasaran sekarang.