Saturday, November 18, 2017

Tahniah Adib Izzara

Alhamdulillah.
Akhirnya seorang lagi artis telah selamat diijabkabulkan. Sekalung tahniah buat Adib dan Izzara Aisyah kerana dengan rasminya telah menjadi pasangan suami isteri yang sah. Semoga berbahagian dan rumahtangga yang dibina berkekalan hingga ke Jannah. Tahniah juga buat Datuk K dan Tok Ti kerana dapat menantu.





Dalam duk sibuk sibuk baca ucapan tahniah dari peminat izzara....ada juga beberapa kerat yang duk bercerita tentang  selendang yang izzara pakai. Eh...korang ni kenapa? Majlis dia...biarlah dia nak pakai camana pun. Rasanya kalo nak suruh korang yang mengata tu beli selendang tu pun korang tak mampu kut. Pada aku senang je...kalau sesuatu tu di pandang dengan positif maka positiflah dia dan begitulah sebaliknya. Bila melihat sesuatu yang pasitif doakanlah...agar jadi lebih positif. Yang tak kena dimata korang pendamkan jelah...tak yah nak luah dan cari geng pulak untuk jadi nasi tambah.

Semoga pernikahan Adib dan Izzara mendapat keberkatan dari Allah dan dikurniakan cahayamata yang comel nanti.

Sekian.

#andarasasayaadamasauntuksakitkepala

3 comments:

Terima Kasih.

Mana Satu Pilihan Kalbu

Seperti yang kita tahu bahawa Kereta Myvi Baru telah pun dilancarkan pada 16 November 2017 yang lepas. Menarik bukan??? Pasti ramai yang ...