Tuesday, May 8, 2012

DIY LA PULA...


Nak tahu apa mummy buat dengan duit tunggakan yang mummy dapat???
hahaha ni dia...mummy beli mesin jahit singer...
murah je...tapi bebaloi la kan...
walaupun mummy tak pandai menjahit...
at least jahitan lurus tu dah memadai hehehe


Ini dia hasil diy mummy yang pertama.
Xde niat pun nak buat baju dengan mesin jahit ni...
nak belajar pun rasanya dah padan ngan usia...
sekadar buat tampal lencana anak okla...
sekarang ni tampal lencana pun mahal gak tau...

hasilku ditengah malam...

1 comment:

  1. Wah ok la tu...jahit utk bnda simple2 aje kan..

    ReplyDelete

Terima Kasih.

Mana Satu Pilihan Kalbu

Seperti yang kita tahu bahawa Kereta Myvi Baru telah pun dilancarkan pada 16 November 2017 yang lepas. Menarik bukan??? Pasti ramai yang ...