Wednesday, May 9, 2012

Kepala Langsir Ku

Tempah jangan tak tempah.
Hari ni mummy tempah kepala langsir idaman hati huhuhu.
Dah lama mencari baru sekarang mendapat.

Gambar hanya sebagai contoh ye
ini bukan kepala langsir tapi sarung sofa rasanya.
Kepala langsir mummy pun akan jadi tingkat2 macam ni la.

Akan datang nak oder yang ni pulak...

Meja bulat ni pun cantik jugak....aishhh

Bagi sapa2 yang nak tempah blhlah berkunjung ke fb Hias decor ye...
Gambar2 dipetik dari fb Hias decor.

3 comments:

  1. Wah...kpla lgsir klu mcm ni cantik dgn warna2 pastel kan mummy?

    ReplyDelete
  2. Salmiza....yuppp mummy setuju sangat2

    ReplyDelete
  3. Ι dоn't know how you've managed to hаndle іt foг
    this long.

    my web blοg :: best long term loans

    ReplyDelete

Terima Kasih.

Mana Satu Pilihan Kalbu

Seperti yang kita tahu bahawa Kereta Myvi Baru telah pun dilancarkan pada 16 November 2017 yang lepas. Menarik bukan??? Pasti ramai yang ...