Tuesday, June 15, 2010

PELBAGAI PATTERN LANGSIR






Raya dah nak dekat, mesti dah ramai yang terfikir kat mana nak
cari pattern langsir. Rumah mama gee pun awal-awal lagi dah tukar
langsir. Cayalah mama gee memang kreatif bunga-bunga tu.
Berikut pattern-pattern langsir yang dapat zures uploadkan.
Semoga yang sedang tercari-cari langsir tu bolehla mengambil tip dari sini.
Rumah zures pun tak tukar-tukar lagi langsir. Ada sesiapa kat sini
yang jual langsir??? sila tinggalkan komen dibawah ye. Zures akan
hubungi kemudian.


3 comments:

  1. SAYA SUKA JUGA ENGLISH STYLE...LANGSIR BUAT SENDIRI BOLEHLAH JIMAT CKIT...BOLEHLAH BELI KAIN YG ELOK CKIT...

    ReplyDelete
  2. saya ada jual kain english design yg macam ala2 vantage tu....turut terima tempahan menjahit langsir dgn harga yg sangat berpatutan...bleh tgk dekat facebook saya..."Bellasweet Home"..semua design kain sgt sesuai dibuat langsir....

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan. Saya suka tea pot nescafe tu. geram betul.. kalau dapat errrmm best nya. Jemput singgah ke blog saya. Saya menjual pelbagai english deco dan juga barangan dari UK.

    ReplyDelete

Terima Kasih.

Mana Satu Pilihan Kalbu

Seperti yang kita tahu bahawa Kereta Myvi Baru telah pun dilancarkan pada 16 November 2017 yang lepas. Menarik bukan??? Pasti ramai yang ...